Més de 400 persones es concentren a Molins de Rei per rebutjar el terrorisme

Més de 400 molinencs i molinenques s’han aplegat a la plaça de Catalunya per expressar el seu rebuig i condemna als actes terroristes que han tingut lloc al país en les darreres hores. La concentració, convocadora per l’Ajuntament i les entitats municipalistes, ha arrencat amb cinc minuts de silenci i s’ha acabat amb la lectura del manifest unitari que s’ha llegit a la resta de municipis de Catalunya.

La plaça de Catalunya de Molins de Rei s’ha omplert de persones que volien mostrar el seu rebuig als actes terroristes que han tingut lloc les darreres hores a Barcelona i Cambrils i per mostrar el condol a les víctimes. Gairebé mig miler de persones s’han sumat als cinc minuts de silenci que han convocat l’Ajuntament, l’Associació Catalana de Municipis (ACM) i la Federació de Municipis de Catalunya (FMC). Després, l’alcalde accidental de la vila, Xavi Paz, ha llegit el manifest unitari i ha agraït la presència dels assistents.